Схема аналізу виховної роботи класнимкерівником
Стисла характеристика колективу та окремих учнів:
загальні відомості про учнів та їхні сім’ї;
суспільна та пізнавальна активність;
відповідальність за загальну справу;
самодисципліна;
уміння переборювати труднощі; культура поведінки в школі та поза нею;
працьовитість;
повага до законів, символів держави.
Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році
(аналіз причин невиконання тих чи інших з них).
Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).
Аналіз використовуваних методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення, бесіди, пояснення, ігри, змагання).
Аналіз використовуваних форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ).
Аналіз умов виховання:
санітарно- побутових;
гігієнічних;
естетичних;
природних;
соціально- культурних.
Аналіз засобів виховання:
дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованості громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);
системи суспільних відносин у школі;
особистості вчителя;
системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності).
Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:
з учнями, схильними до девіантної поведінки;
з обдарованими дітьми.
Аналіз роботи з батьками:
взаємодії;
проведення батьківських зборів, їхня результативність.
Аналіз результатів виховної роботи:
визначення реального рівня виховання;
визначення ступеня відповідності реальних результатів і поставлених цілей;
характеристика динаміки змін рівня вихованості за роками навчання.
Аналіз роботи класного керівника з виховної роботи за напрямками(що було заплановано, що виконано, що не виконано, причини невиконання):
·громадянсько-патріотичне виховання;
·морально-етичне виховання;
·екологічне виховання;
·економічне виховання;
·правове виховання;
·превентивне виховання;
·національне виховання;
·художньо-естетичне виховання;
·фізичне виховання та оздоровлення;
·родинно-сімейне виховання.
Додатки: карта здоров’я учнів класу, карта вихованості.
Коментарi