Повернутися до звичайного режиму

Схема аналізу виховної роботи класнимкерівником

Стисла характеристика колективу та окремих учнів:

загальні відомості про учнів та їхні сім’ї;

суспільна та пізнавальна активність;

відповідальність за загальну справу;

самодисципліна;

уміння переборювати труднощі; культура поведінки в школі та поза нею;

працьовитість;

повага до законів, символів держави.

Визначення виховних завдань, які поставлені в минулому році

(аналіз причин невиконання тих чи інших з них).

Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички формувалися в учнів).

Аналіз використовуваних методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення, бесіди, пояснення, ігри, змагання).

Аналіз використовуваних форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, колективних творчих справ).

Аналіз умов виховання:

санітарно- побутових;

гігієнічних;

естетичних;

природних;

соціально- культурних.

Аналіз засобів виховання:

дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованості громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);

системи суспільних відносин у школі;

особистості вчителя;

системи учнівського самоврядування (визначення його ефективності).

Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:

з учнями, схильними до девіантної поведінки;

з обдарованими дітьми.

Аналіз роботи з батьками:

взаємодії;

проведення батьківських зборів, їхня результативність.

Аналіз результатів виховної роботи:

визначення реального рівня виховання;

визначення ступеня відповідності реальних результатів і поставлених цілей;

характеристика динаміки змін рівня вихованості за роками навчання.

Аналіз роботи класного керівника з виховної роботи за напрямками(що було заплановано, що виконано, що не виконано, причини невиконання):

·громадянсько-патріотичне виховання;

·морально-етичне виховання;

·екологічне виховання;

·економічне виховання;

·правове виховання;

·превентивне виховання;

·національне виховання;

·художньо-естетичне виховання;

·фізичне виховання та оздоровлення;

·родинно-сімейне виховання.

Додатки: карта здоров’я учнів класу, карта вихованості.

Кiлькiсть переглядiв: 292

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.